efter regn kommer sol!

I dag åkte vi hem till Jenny & Vilhelm. Dom bjöd på pizza till lunch och hembakat till efterrrätt. Så otroligt gott.
5/5 toasts!
Jag har gått som på nålar i dag.. har undrat om Villes humör har varit lugnet före stormen.
Men jag kan nu när plutten sover för kvällen säga att det här har varit den bästa dagen på länge. Han var pyttelite gnällig på förmiddagen men sen på eftermiddagen var han världens gladaste.
Väl hemma från mammafikan så gick vi och la oss i sovrummet.
Vi hoppade i sängen, tittade på tv, läste tidning och åt godis. Sen slumrade vi till en stund också.
Lyxigt och väldigt VÄLDIGT mysigt!
Tror att både han och jag behövde det.
Nu har jag kommit hem från Pilates så nu är jag värd soffhäng med M.
Ses i morgon!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Åh Ville är fantastiskt söt! Och mössan gör det bara bättre :) hoppas allt är bra med er! Längtar till den 1a! Kramar Karolina

2011-09-21 @ 20:31:41
Postat av: Angelica

Vilket litet charmtroll i sin koala mössa!

2011-09-21 @ 21:01:04
Postat av: Michaela

Måste bara kommentera om hur TOKLIKA mio och hans mamma är. Han är verkligen bedårande den pojken, och någon tvekan om vem modern är finns ju inte som sagt haha ;) kramar!

2011-09-22 @ 22:10:54
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0