fredagsmys!

I går vaknade jag med världens förkylning.
Klarade knappt av att ta mig upp ur sängen. Och älskade Ville var på bästa lekhumöret.. kände mig inte som en kul mamma. Men som tur är var Villes farmor ledig så hon kom och hämtade honom vid lunch så att han kunde få leka och så att jag kunde få någon timmes vila.
Villes far- och morföräldrar är guld värda!
Jag sov från det att Ville åkte hemifrån tills det att M kom hem från jobbet utan att bli det minsta deprimerad. Då är man inte hundra!
På kvällen vägrade jag vara hemma själv så jag åkte med M ut till hans föräldrar där Ville var. M's mamma bjöd på supergod förrätt med kantareller och sen fick vi hennes berömda fisksoppa.
ÅH SÅ GOTT!
Farbror Henrik & farbror Anton är två stora favoriter!
Henrik & Ville!
Världens finaste M!
Godaste fisksoppan!
Ville med sin farmor och farfar!
Sen kom snällaste räven förbi och sa hej. Börjar bli en tradition.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uch då! Så många som är förkylda nu. Krya på dig vännen och hoppas att du snart får tillbaka energin! Längtar efter den 1a /Emma

2011-09-10 @ 12:00:49
Postat av: Anonym

Man kommer inte åt ditt arkiv eller dina kategorier!

2011-09-11 @ 23:27:47
Postat av: Ida

Anonym: Jag vet inte varför det är så segt men om man väntar någon minut så kommer både kategorierna och alla månaderna!

2011-09-12 @ 09:50:46
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0