middag, middag och middag

Den här natten var tack o lov bättre. Men Ville som för tre nätter sedan flyttade ut till eget rum är nu tillbaka inne hos oss... Ett litet nederlag men jag njuter så länge jag får ha honom nära. Vi får göra ett nytt försök om någon vecka igen. Bättre lycka nästa gång!
I går hade vi födelsedagsmiddag för Pappa som fyllde år. I dag har vi grillmiddag och i morgon fyller mamma år så då blir det ännu en middag. Fast i morgon ska jag & Mallan med våra killar fixa trerätters. Det blir päronens present det här året.
Nu ska jag leka lite med Ville innan han går och lägger sig.
Kram på er!
I går åt vi ryggbiff från Årnäs, potatis i ugn, färsk sparris och godaste kantarellsåsen.
Enkelt men giftigt gott!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha...fantastisk bild på Stefan.. Han lixom bara vänder den vana foto posen till =)

2011-09-02 @ 22:47:20
Postat av: michaela med bebis

SÅÅ gott det där såg ut. jag får nog gå och äta frukost nu ;)

ha en finfin lördag!

2011-09-03 @ 09:59:05
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0