phu..

Här har ni en mamma som de sista dagarna har fått bekänna färg.
Villes gnäll har nått nya höjder. Var tog min lugna och glada plutt vägen?
Han har skällt på mig 24/7 nu i flera dagar. Vad är det som händer?
Åskmolnsvecka? Tänder? Eller är det bara en tillväxtfas?
Tror att han är 30 veckor. Någon som vet?
Själv känner jag mig som ett utsketet päron. Milt sagt.
I dag har jag som tur är haft hjälp av både Nicole & Emelie. Tack gode för det.
Nu har han äntligen somnat. M är och tränar fotboll. Borde egentligen vara förbjudet dagar som dessa. Men, men..
Ville är van vid att smila upp sig när kameran kommer fram så han har inte varit så glad som det ser ut på bilderna. Nä inte ens i närheten..
Lite eftermiddagsfika och även lunch för min del.
Nicole med våra killar
Emelie & Liv
Emelie avlastade mig lite medan Liv sov. En bra vän det där!
Och nu på kvällskvisten kom pappa bort en sväng och gjorde allt han kunde för att Ville för en liten stund skulle vara nöjd. Ingen lätt uppgift..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, stackare! Det tar så på krafterna när de små gnäller och är omöjliga att få nöjda.

Jag plockar självklart upp "bibeln" och läser:



"Om barnet klänger och kinkar mycket runt vecka 29 eller 30 betyder inte detta att han är på väg att ta ett nytt språng. Han har helt enkelt upptäckt att mamma kan gå sin väg och lämna honom. Även om det låter konstigt så är det ett framsteg, en ny färdighet; han håller på att lära sig vad avstånd innebär."



Du får med dig boken hem imorgon. ;)

Puss o kram

2011-09-20 @ 20:19:37
URL: http://jennywalter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0