ruta ett

Ni är så fina ni som kommenterar och hejar på Ville.
Blir varm när jag läser det ni skriver. Betyder väldigt mycket, särskilt under jobbiga stunder som nu.
Tack!
Här har vi mjukstartat igång fredagen. M är tillbaka på jobbet. Jag & Ville är ensamma hemma.
Både jag & M är så ivriga att Booba ska må bra nu så vi går kanske lite för fort fram. Minsta lilla matlust som Ville visar gör att vi flyger fram med majsvälling, fruktpuréer och pärondryck.
Nu har vi fått två bakläxor i form av kaskadkräkning så nu får vi bannemej lägga band på oss. Vi får ta oss framåt sakta men säkert. Det är en sån besvikelse när man åker tillbaka till ruta ett igen.
Efter en kaskadkräkning i hela tvättstugan är vi nu tillbaka på noll så nu kan det bara gå framåt.
Sakta men säkert.
Eftersom det är fredag och sjukstuga på samma gång så unnar vi oss soffhäng fram till 14.00 i dag. Sen ska vi bort till stor-lugnet.
Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Men fina ni! Vilken mardröm ni varit med om. Jag sitter här med tårar i ögonen och känner verkligen med dig. SÅ skönt att ville sakta men skett börjar bli bättre! Varma helgkramar till er!

2011-09-30 @ 16:59:38
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Michaela

Men fina ni! Vilken mardröm ni varit med om. Jag sitter här med tårar i ögonen och känner verkligen med dig. SÅ skönt att ville sakta men skett börjar bli bättre! Varma helgkramar till er!

2011-09-30 @ 17:02:13
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0