såsdag

I dag har vi inte gjort mycket.

Det har varit en riktig såsdag..
Min mormor och morfar var här i förmiddags och gjorde äppelmos till Ville och äppelkräm till mig. Gott! Sen har vi bara legat på golvet och lekt. M är och tränar, Ville har precis somnat och jag har lagat lite kvällsmat. Favorit i repris - Fläskfilé i grönpepparsås och blomkålsmos!
Nä nu ska jag återgå till att bara göra ingenting och vänta på att mannen ska komma hem.
Tror bestämt att det kan bli ett glas rött då. Vi har nämligen ledig dag i morgon.
Men mer om det i morgon.
Kram!
Kräm gjord av äpplen från trädgården. Det kallar jag EKO!
Lek, lek, lek...
Favoriten i repris men lika gott ändå!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ÅÅÅ jag vill gärna ha receptet på denna rätten och gärna på torskryggen Ida Kollberg mailade om också=)

2011-09-14 @ 10:48:22
Postat av: Angi

Jag vill också gärna ha receptet på denna rätt, ser otroligt gott ut! :) Tack för en super mysig och rolig blogg och grattis på namnsdagen såklart:) Kram

2011-09-14 @ 13:42:25
URL: http://ienvitvarld.blogg.se/
Postat av: Ida

Johanna: Här har du länken till receptet som Ida mailade och så lägger jag upp receptet på fläskfilén på bloggen PUSS!

http://www.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=32076&PostCardCode=7d2379d815ef4b7082b92d50c6e65b19



Angi: Men gud vad snällt. Tack ska du ha!! Lägger upp receptet på fläskfilén på direkten, Kram!



2011-09-14 @ 19:16:24
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0