sjukan

Fick åka in till akuten i förmiddags. Ville är inte bra och har inte blivit bättre.. min lilla plutt.
Dom vet inte var det är riktigt men vi kollade så att han mådde okej och så att han inte höll på att bli uttorkad.
Tack o lov för att han har lite att ta av vår lille Booba. Det går ingen nöd på han i första taget.
Just nu är vi glada bara han får i sig några teskedar av vätskeersättning, blåbärssoppa, avslagen coca cola och lite majsvälling då och då.
Det här med läggtider har vi lagt på hyllan så just nu ligger han här på golvet och kollar tv. Man ska ha det extra lyxigt och mysigt när man är sjuk.
Nu hoppas vi att han med små medel och lite extra pussar och kramar snart är pigg och frisk igen.
Kram på er!
Update:
2 minuter efter att jag skrev detta var det dags igen.. kräk överallt.
Jäklar vad jobbigt det är att se sitt barn så dålig. Jag går sönder.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Usch...lillen... Hoppas han vaknar pigg å kry imorgon, kram

2011-09-26 @ 21:02:31
Postat av: Malin

Åååå vår lilla booba. Tänker på honom hela tiden.

Hoppas han blir bra snart. Pussa honom massor och hälsa från moster också!

Ringer dig imorgon.

LOVE <3

2011-09-26 @ 21:13:42
Postat av: michaela med bebis

hu..så ont i hjärtat jag fick nu. stackars, stackars er lilla ville! håller alla tummar för att han känner sig piggare snart. förstår att det är supertufft att se sin lilla älskling dålig...kramar till er!

2011-09-27 @ 08:41:02
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Moa

åå snutten, jag hejjar på ifrån kontoret å hoppas han snart blir bra och framför allt att jag skall ta mitt trötta asle och ta mig och hälsa på den lilla godingen! puss Moa

2011-09-27 @ 10:39:07
URL: http://www.rareundercover.wordpress.com
Postat av: Lotta M

stackars liten.. hoppas att han blir bättre snart.

Sitter och skriver min hemtenta och tog en liten paus o kollade din fina blogg o konstaterade att du har den sötaste sonen man kan ha! Ses snart! puss

2011-09-27 @ 15:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0