fredag

I går slängde vi in kidsen i bilen och satte fart mot Kungsmässan. Fullt ös men det gick förvånansvärt bra. Vi åkte inte hem förrän sent på eftermiddagen. Men då var både vi mammor och barnen helt slut. Vi fick en fredag med riktig fredagskänsla och det händer inte varje vecka. Härligt!
När vi kom hem packade jag bara om skötväskan innan jag & Ville åkte till Johanna.
Hon lagade supergod middag. Var längesen vi hade en middag bara vi. Riktig kvalitetstid!
Ville sov som en prins på deras fluffiga täcken så vi kunde sitta ner i lugn och ro hela kvällen och bara prata.
En toppenkväll med min bästa vän!
Köpte med mig lite rosor i en fin färg
Kycklingfilé fylld med ädelost, ris, finfin sallad med nektariner och fetaost, champinjoner och sist men inte minst LIME. Min favorit.
Johanna känner mig och mina smaklökar! Så gott!
Njuter av att ha en bebis som sover gott, fredag, underbar mat och fint sällskap.
Johanna & paddan
Efterrätt - Chokladpannacotta toppad med passion, MMMM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte Johanna dela med sig av receptet? Ser otroligt gott ut!

2011-09-25 @ 10:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0