Vår dag

Vi mötte upp Sofia för en lunch på Paganini.
Jag åt lax i dag igen. Väldigt gott och trevligt!
Efter att Ville skitit 2 gånger kände vi att det var dags för en tur på stan.
Sen åkte vi hem och då kom Emelie & Liv förbi. Och gissa hur stolta vi var när vi fick vara Livvakt en stund medan Emelie åkte och handlade. Gick som en dans!
Nu har M kommit hem från jobbet. Han ska ut och klippa vår äng som har vuxit upp på baksidan. Mallan & Ville ska tydligen måla med fingerfärg nu.. Funderar på att stänga in mig i sovrummet så jag inte under några omständigheter behöver se kladdet.
I kväll blir det soffhäng och rödvin.
Happy friday!
Ville & Sofia!
Lax i paket!
Två barn. Inga konstigheter!
Jag & Liv hade kvalitetstid i soffan.
Finaste Emelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0