Min frufälla

I lördags gick jag upp tidigt för att åka in till frisören. Hade tänkt mig en lugn lördag på stan tillsammans med min lilla familj men helt plötsligt dundrade alla mina vänner in på salongen med skumpa och grejer.
Jag blev så chockad och lycklig så tårarna sprutade på mig.
Mina vänner, världens bästa hade styrt upp en heldag, en såkallad frufälla.
Och herregud vad kul vi hade.
Efter några glas champagne fick vi en kurs i bland annat salsa och cha cha. Vi skakade rumpan som bara den och flabbade ihjäl oss. Sen åkte vi till Ästad där vi åt en smarrig lunch och badade bastu.
På kvällen serverades det tapas, min favorit. Alla tjejerna hade gjort varsin tapasrätt, så sjukt gott. Sen blev det dans och sång i soffan, precis som förr..
Fina Emma som är i Kina och som var väldigt väldigt saknad under hela dagen hade skickat en hälsning i form av en film som hon hade satt ihop. Då var det inte många av oss som kunde hålla tillbaka tårarna.
Vid midnatt åkte vi in till Red Room där ett bord väntade på oss med ännu mera champagne.
Hem gick vi inte förrän stället stängde.
En helt fantastisk dag som jag aldrig kommer att glömma.
Vänner är livet!
Fick på mig en färgsprakande klänning med lagom bra passform.. men det kunde varit mycket värre..
Fler bilder från kvällen hittar ni hos Johanna & Emelie

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Vilken trevlig frufälla!

2013-02-09 @ 18:21:25
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0