INTE IGEN!

Vi hann knappt mer än att komma hem innan vår Ville insjuknade.
Under hans elva månader i livet har han bara varit riktigt sjuk en gång och det var då han fick läggas in på Halmstad sjukhus. Feber och sånt har inte existerat tidigare. En dag eller två har han haft rinnig näsa men det är också allt.
Nu har han blivit riktigt dålig igen. Verkar inte finnas några mellanlägen här. Antingen frisk som en nötkärna eller riktigt, riktigt dålig.
Började med förkylning och feber. Sen igårnatt kan han inte längre behålla någon mat och det är bara teskedsmatning med vätskeersättning som nu fungerar.
Jag får tillbaka alla känslor jag hade sist när han var så här dålig. Fy fan.
Jag hoppas innerligt att han blir bättre under dagen.
Jag ska försöka vara stark och trygg nu för min Ville men det enda jag vill göra är att krypa in ett hörn och bara gråta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer att gå bra, ta det lugnt och ta hand om er :) prova banan, blåbär, morot, kan hjälpa om allt går rakt igenom. Sen vätska, precis om du skriver, det är jätteviktigt. Lite lite åt gången.

Kram!

2012-01-23 @ 11:57:11
Postat av: Anonym

Majsvälling ska vara bra också :)

2012-01-23 @ 11:59:27
Postat av: Emelie ånhed

Uch och fy, jag tänker på er. Ebba har precis blivit frisk igen efter magsjuka, feber och förkylning:( så jäkla orolig man blir:( :( Ebba vägrade äta något på 1dygn, fick i henne vätskeersättning som jag fick råd av barnmottagningen i Halmstad att ge henne. De sa också att man inte skulle ge någon mat om de inte ville (med andra ord inte försöka tvinga i något) jag kände precis som du att jag vara ville gråta och gråta, vilket man får...Håll ut, han blir snart frisk och pigg igen!! Kram kram

2012-01-23 @ 16:57:23
Postat av: Ida

Anonym: Tack!! Ja vi försöker med allt här. Hoppas att han mår bättre imorgon så vi slipper kräkkalas. Ha det fint!



Emelie Ånhed: Åh lilla Ebba. Fy vad hemskt det är när dom inte får i sig något. Man blir helt knäpp. Och så tycker man att det verkar lite bättre någon timme och så ropar man hej lite för tidigt och vips så är man tillbaka på ruta ett. Skönt att hon är bättre nu. Jag hoppas att Ville är bättre i morgon för nu har detta hållt på i 2 dygn så jag tycker att det borde räcka.

Kram på dig!!

2012-01-23 @ 19:49:22
URL: http://idajohanna.com
Postat av: Anonym

2012-01-24 @ 09:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0