Födelsedagsfest i ladan!

M's bror Henrik och hans vän Peter bjöd i lördags in till stor fest!
Solen sken och jag var på riktigt gott humör. Lite väl bra kanske eftersom söndagen fick strykas ur kalendern och det händer i princip aldrig mig.
Killarna med hjälp av deras föräldrar hade gjort ladan så fantastiskt fin. Vid ett tillfälle under kvällen frågade jag min svärmor varför jag & M inte hade fått reda på att ladan fanns innan vi gifte oss i Thailand? Ladan var ett riktigt fint ställe att fira på! 
Det bjöds på underhållning hela kvällen. Glenn Hysén och Morgan & Christer i P3 hade skickat videohälsningar till Henrik och Peter. Vilken skrattfest!
Well, här har ni lite bilder..
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh kan du snälla tala om var den här ladan ligger??? Planerar bröllop och det verkar vara en bra lokal. Tusen tack i förhand!

Svar: Den ligger i Väröbacka! Om du är intresserad så maila mig så kan jag se om jag kan fixa fram något nummer du kan ringa! Ha det fint!
Ida

2012-10-28 @ 13:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0