Ett dygn på Stenungsbaden!

Mitt internet ligger nere för tillfället så därför hör ni inte av mig så ofta. Men det ska bli bättre om någon dag.
I helgen blev vi bjudna till Stenungsbaden av Emelie & Ludvig. Helt fantastiskt på alla sätt och vis.
Ville hade det gott hos min mormor och morfar medan vi njöt av massa vuxentid tillsammans med våra vänner som även dom hade lämnat lilla Liv hemma hos farföräldrarna.
Vi hängde i spat som var toppen. På kvällen hann vi med vinprovning, middag och schlagershow. Tyvärr var inget av det särskilt bra men vi hade det supertrevligt ändå. Om skratt förlänger livet så lär jag inte dö än på ett bra tag.
TACK underbara Emelie & Ludvig för en helg vi alltid kommer att minnas!





Vi drack alldeles för många Gurktonics... det är en sak som är säker.




Tummen upp för spa som serverar starköl!




Skåla i Prosecco är alltid lika fint!

Emelie som hade lite gamla kontakter sen sin utbildning fick ordnat så att vi fick vara i Salongen och gå loss på allt smink. Emelie fixade mitt lilla fejs så bra att hon kommer få sminka mig mest hela tiden nu.





Ett dygn på tumanhand är bra för relationen. Titta bara på dessa turturduvor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0