8:e maj

Har rört ihop en tomatsoppa samtidigt som jag försökt lägga Ville x antal gånger.
Nu är tomatsoppan klar och jag är mätt. Ville har gått och lagt sig och jag hoppas att han när som helst somnar.
Vi fick dagisplats idag. Fick inget av våra val.. Känns sådär om jag ska vara helt ärlig men det blir nog bra det med tillslut.
För ett år sedan hade vi precis fått ordning på allt med den lille bebben. Nu ska han strax börja på dagis. Knäppt!
Men först en helt underbar sommar utan jobb. Bara massa häng med Ville på Getterön.
Snart så...
Exakt ett år sedan idag!

Kommentarer
Postat av: Emma

LITEN sötnos blir STOR sötnos! Jag kan öppna dagis för Ville i Emmas Casa till sen-hösten när jag flyttar hem. Det hade vell varit något? :D

Gud vad roligt med Palma och Turkiet Ida. Njut Njut Njut. Puss

2012-05-10 @ 17:15:31
URL: http://emmalinneadavidsson.com
Postat av: Rebecca

Trist med förskolan, man får väl välja fem alternativ? vilken förskola blev det?

2012-05-10 @ 20:02:45
Postat av: Ida

Emma: Jag hade på riktigt inte tvekat en sekund på att sätta Ville på ditt dagis!

Hoppas du mår bra i Kina. Tänker på dig.

Glad fredag Emma!!



Rebecca: Vi fick inga fem alternativ? Vi kommer nog att välja Håstensgården och sen ställa oss i omplaceringskö för att få en förskola som ligger i närheten av Lugnet.

2012-05-11 @ 10:23:00
URL: http://idajohanna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0