ready for take off

Packar som en dåre. I morgon åker jag till Palma för några dagars konferens.
Förhoppningsvis skiner solen så nu ska jag måla tånaglarna, lägga ner nya bikinin och pussa extra mycket på mina killar.
Det här blir en testresa för min del.. om två veckor åker jag på en veckas charter.
Lite läskigt men samtidigt väldigt kul.
Vet ju att Booba har det bra hemma med världens bästa pappa så jag tror nog att det ska gå bra.
Hoppas jag slipper den där obehagliga känslan i magen och att jag istället kan ta vara på tiden och njuta.
Att längta lite kan man väl inte dö av?


Kommentarer
Postat av: Emma

Man dör inte hur stor längtan än ar, I promise!

Så Ida, försök verkligen NJUTA av både Palma och Turky.

PS Jag längtar efter dig. Puss

2012-05-16 @ 06:30:27
URL: http://emmalinneadavidsson.com
Postat av: Lotta Malmberg

Jag längtar efter er!!!!

2012-05-16 @ 10:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0