Mycket har hänt sen sist

 
Hej fina ni!
 
Har dåligt samvete till er som skrivit och fortfarande tittar in här varje dag utan att jag uppdaterat en enda gång sen i somras.
Några få dagar efter mitt sista inlägg flyttade en liten bebis in i min mage. Ville ska som säkert många av er redan vet bli storebror. I mitten på april är det beräknat och vi är såklart jätteglada över detta lilla liv.
Den 20/11 får vi förhoppningsvis reda på om det är en lillasyster eller lillebror som gömmer sig där inne. Väldigt spännande!
Jag har mått upp och ner. Min graviditet med Ville var rena drömmen i jämförelse. Nu mår jag illa då och då men det har blivit mycket bättre. Tröttheten verkar dock inte släppa och jag låter det vara så.
Vet inte hur jag kommer att göra med bloggen.
Tyckte ändå att jag var tvungen att uppdatera er med vad som händer.
 
Om ni vill följa mig dagligen även om jag inte uppdaterar bloggen så ofta så finns jag på Instagram.
http://instagram.com/idajohannajohansson
 
Sköt om er så hörs vi säkert snart igen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till bebisen! Hoppas du tar upp bloggandet igen :)

2013-01-22 @ 18:45:04
URL: http://hittakarleken.bloggie.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0