Stackars mig

jo men det kunde man väl ge sig tusan på.
ÄR DÖDSSJUK. Ja det är sant.
Har legat i 3dagar nu.
Och det är inte så att jag sover. Nej nej det nya är att jag går upp sisådär kl.03.30 och går runt och känner på kvadratmeterna lite. Sen bär det in i duschen där jag befinner mig i cirka 40min, tur att vi har varmhyra.
Sen är jag helt borta i några timmar tills jag återigen gör ett sista försök i att väcka min sambo.
Sen förflyttar jag mig till soffan där jag sedan tillbringar resten av min dag med 40graders feber. Happy semester.

HALLÅ!!!!!!!!! än så länge är det 3 dagar av min dyrbara semester och det är inte över. Det är bara inte sant. Och självklart är det strandväder. Slår väl aldrig fel.
Har precis tagit mig utanför lägenheten för första gången denna veckan.
Är hemma hos mam & pap nu så dom får pyssla om mig. Klarar inte av att vara själv. Mike är och spelar boule. Ja även det är sant.
Det är tydligen någon företagscup. Om jag inte misstar mig totalt så innebär det nog rikliga mängder med alkohol så han har det nog bra ikväll.


Håll med mig, det är bannemej synd om mig.

Nu ska jag kurera mig så att jag blir frisk SNARAST, wish me luck.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0