hur är det möjligt?

somnade sent vid 01.30 kanske eller något liknande och vaknade för typ en timme sen??
så sjukt så sjukt.
jag är ju för sjutton ledig. Det är ju helg.
Men nej nej vi kör vidare på de tidiga morgonarna, MYSIGT.

Idag ska jag åka och köpa dessa på MIO. Dom har en kampanj som löper ut imorgon så jag måste dit idag.
Förstår inte hur jag ska kunna köra efter den alkoholmängden jag hävde i mig igår.
Känner fortfarande smaken av Strawberry Frozen Margarita.
Så hör av er om ni vill vara min taxi större delen av dagen idag.
Jag lovar, det blir kul!


Nu kommer huvudvärken. Och nu känner jag rödtjutet.  UHY!
GOTTA GO.
Bilder från igår kommer later.

God morgon kompisar! 

Kommentarer
Postat av: angelica

Ida jag har hittat sidan för våra drömmar. Gå in på www.designhjalp.blogg.se



Ha en bra dag. PUss

2008-05-24 @ 09:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0