hets hets

Nu ska jag till mormor & morfar för morfar fyller år idag.
Så jag ska dit och äta tårta!

CRASH BANG BOOM!!!

OH NO... Jag blev lite hetsig precis och ville knäppa ett kort på det fina paketet som jag har slått in med matchande kort.
Det skulle jag inte gjort. På vägen till kameran blir jag så hetsig att jag springer in i min fina ljuslykta..... SKIIIIT va inte det enda ordet jag sa!
Glas över halva golvet men det struntar jag i nu, så det så!!
Stackars lilla lykta.

Men det var ju inte förgäves den gick sönder. Här kommer bilden jag var så hetsig att visa.
Jag menar kolla in paketet! Varje födelsedagbarns dröm.
TATA


Grattis världens bästa morfar!

Kommentarer
Postat av: angelica.

kvinna du har fixat det! Ida is the shit!

2008-05-22 @ 19:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0