enough is enough

Mamma har sagt att nu får det vara nog.
Igår när vi var ute och käkade på kvällen så sa hon att det får vara nog nu.

"IDA, du får inte skriva dem på helt fel ställen mer. Det räcker nu. Jag har tänkt säga detta till dig under en längre tid nu men glömt av och varje gång du har skrivit DEM har jag fått panik och bara tänkt NEJ NEJ NEJ."

Jag har tydligen inte alls fattat hur man använder ordet dem.
Innan har jag alltid skrivit  dom men trodde att det var helt fel så jag tänkte att jag skulle vara duktig och börja bruka språket rätt. Kunde tydligen inte gått sämre.

Så från och med nu blir det inget mer dem på denna sida i och med att jag inte kan behärska det.
Nu kör vi på dom och de för det vet jag hur man handskas med.



Om ni har några slags invändningar på detta får ni vända er till min mor.
[email protected]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0