I am a real girl tonight

Hemmakväll med mig själv idag. Jag har stängt av min telefon.
Förlåt mina vänner. Haha här sitter jag och är säker på att det är någon eller några som kommer att söka mig under kvällen. Vem vet, det kanske inte är en jävel.
Men ifall att....
Mike är och tränar fotboll.
Han pratade om något uppehåll för någon vecka sen.
Uppehållet har tydligen varit och gått helt obemärkt förbi för det är uppenbarligen redan slut?
How come? Hur kan det vara slut? Det har ju aldrig ens börjat.
Men så är det med det.

Tillbaka till min hemmakväll.........
.............Det är skönt att göra sånt någon gång emellanåt.
Särskilt efter en tuff dag på jobbet.
Lägg märke till att det är mycket vuxenpoäng när man har haft en "tuff" dag på jobbet.
Living the 8-17 life
Yeeey
Var väldigt längesen jag spenderade tid med mig själv.
Den enda "egen" tiden jag har haft det senaste är i bilen till och från jobbet så nu var det dags.


Nu ska jag noppa ögonbryn, lägga mask, tända ljus, läsa bloggar och tidningar och bara vara enormt jäkla kvinnlig!
Jag har två timmar på mig, bäst att sätta igång.
Toodelidoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0