Paris, Kate and I

Igår kväll var jag på MQ. Dem lanserar den nya kollektionen
"Paris, Kate and I"
För detta hoppade jag en tvätttid.
Och tvätttid mina vänner går endast att få en gång var tredje vecka, om vi har tur.
Men skit i det.
Efter hade vi några tjejer bestämt träff för ett glas vin.
Det blev två och en riktigt bra kväll.

Angelica, Emelie & Sofia på MQ.

Nu har mike åkt iväg till jobbet. Själv har jag precis duschat och nu ligger jag i sängen och kollar på tv.
(ja man får fräscha till sig lite, det är ju faktiskt fredag!)
Förövrigt har jag blivit skit förkyld lagom till helgen men vem bryr sig, det är den 25:e.
Nu har jag 40 underbara miniuter kvar att njuta innan det ska sminkas och fixas innan jobbet.


HAPPY HAPPY FREDAG!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0