SJ är SKIT

SJ är ett skitföretag. punkt
Jag blir så trött på dom varenda jävla gång jag MÅSTE ha någonting med dom att göra.
Automaterna funkar inte, sjukt otrevlig personal (okej ni är säkert flera trevliga men dock alldeles för få), fin reklam för rabatterade resor som det alltid står finns ej på, förseningar, helt sjukt prissättningssystem. Eller förlåt, något system lär inte ens existera!!

Nu MÅSTE jag återigen ha med idioterna att göra.

Men gissa när sista tåget går hem från Göteborg på fredag?
22.42
Har ni hört något dummare någonsin???
Hallå en fredag??
Senaste tåget som går på lördagen går någon gång vid 23.
Hallå en lördag??
Det finns ju bara inte.

Okej det går ett vid 01 någon gång men då är det 2(!!!!) byten.
Känns ju jävligt nödvändigt på den yttepyttelilla vägen.

SHAPE UP!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå till Öresundståg istället. dom är mycket trevligare. ligger mitt emot sj på stationen (billigare än SJ också)

2009-08-14 @ 13:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0