God natt så länge!

nä nu orkar jag snart inte mer.
Det blir fest idag och även lite imorgon men sen får det vara slut på detta eviga festande.
Var hemma sent inatt igen.
Åt fantastisk god mat igår hos Johannas föräldrar.
Grillad oxfilé, potatisgratäng och till efterrätt ananaspaj med vaniljglass.
Sjukt gott och mycket mycket trevligt!
Självklart bjöds det också på mängder av god dryck.
Champagne korkades upp vid 02.00 men den var jag smart nog att hålla mig ifrån.
Idag mår jag OK men är helt dödstrött.
Nu blir det sängen någon timma till sen ska jag göra mig iordning för födelsedagsfest hos kära Emma.

Förresten, idag gör min älskade Mike comeback i Väröbackas klubbdräkt igen.
Lycka till!

God natt så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0