same old story




Jahopp, då var jag sugen på partaj IGEN.
Helt jävla otroligt.
Jag som har sagt att vi nog ska vara hemma på lördagkväll.
Och jag som trodde att jag absolut hade fått nog sen i fredags.
Jag var ju inte människa på hela helgen efter all rom & cola.....

På lördag ska jag & Johannis göra Göteborg på dagen vilket kommer innebära vinlunch osv.
Jag trodde även att ALLT skulle vara stängt nu till helgen men nej nej.
Oscars kör på som vanligt så jag börjar bli osäker på hur jag ska göra.

M har sagt att han önskar fin middag hemma med rödtjut.
Låter ju väldigt väldigt mysigt.

Ska jag sörja Bodegan med en utgång till Oscars?
Hur ska ni göra?
Någon som ska ut?




Kommentarer
Postat av: Karolina

bara jag blir frisk så, men det förvånar väl ingen :)

2009-08-26 @ 19:50:40
URL: http://karolinacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0