Va? Vad sa du? Jag hör inte.


Jag som har varit så ledsen att jag inte ska till Stockholm och gå på Coldplay fick nu lite plåster på såren när SVT1 sände ett helt program om Coldplays underbara musik.

Har haft tv'n på högsta volym här hemma.

Annars är det lugnt här hemma.
M skämmer bort mig idag med coca-cola och massa upppassning.
Det gillar vi!
Min förkylning verkar inte vilja släppa och nu hör jag inte längre något på höger öra.
Ingen större skillnad i och för sig då min hörsel är sämre än sämst men ändå.
Spännande...
Har inte ens orkat äta maten jag har lagat.
Blev husman idag.
Potatis, köttbullar och brunsås.
Blir gott till lunch imorgon i alla fall.



nä fy fan va tråkig jag är idag.
Bäst att sluta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0