ANGO, du vinner!

Faaan.
Angelica skriver sjukt bra som säkert de flesta här vet men hon har varit lite dålig på att lägga upp bilder o sådär på sin blogg.
Men det kan vi leva med.
Jag var lite mallig nu för några veckor sen när jag hade fixat med min design här på bloggen all by my fucking self.
 Jag tog mig friheten att kolla ner på Ango.
Det skulle jag inte gjort.
http://ango.blogg.se har genomgått en extreme makeover.
Hon har tagit hjälp av en vän och helt plötsligt lägger hon upp en massa bilder och grejer.

Min känns inte alls så bra längre.
Finns ingen mallighet kvar i denna lilla kropp.
SKIT.

Men jag tycker att det är bättre när man gör grejerna själv och inte tar hjälp av andra i alla fall.
Visst håller ni med??

HELL YEAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0