Blue Moon Bar


Ligger på hotellrummet.
Västerås har bjudit på snö hela helgen.
Igår var det fest.

Vi var på Aros kongresscenter  nästan hela kvällen där middagen hölls.
Supergod mat var det.
Jag & Anders bestämde oss även att se lite mer av Västerås så vi gick ut på ett ställe som hette Blue Moon Bar.
Hade inga direkt höga tankar om Västerås men så fel man kan ha.
Blue Moon bar var ett riktigt stort partyställe med grymt bra musik.

Det fick mig att sakna old days.
Gud va jag saknar det gamla goda Oscars.
Dom har verkligen gjort iordning det superfint men det finns ingen stämning längre.
Variera musiken lite.
Kör lite olika fredagar och lördagar.
Lite variation hade lätt kunnat tända till det där stället.


Nu ska jag samla ihop min skit här och sen bär det snart hem till Varberg.
Ska bli skönt och komma hem.
Jag saknar min sambo.

Västerås bra men Varberg bäst!






Kommentarer
Postat av: mamsen

Låter som du haft skoj! På lördag får vi koncentrera oss på melodifestivalen...Kram Mamsen

2009-02-08 @ 22:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0