tråk



Har dammsugit lägenheten.
Är helt slut!
Har även lagt in alla mina kläder i garderoben som låg på den "kända" stolen.
Ja ni vet stolen som man slänger alla kläder på när man inte orkar vika in skiten i garderoben.
Kan inte ha vikt in något på bra länge för det var ett sjukt berg med grejer.
Varje gång lovar jag mig själv efter att ha röjt upp i högen att aldrig mer låta det gå så långt.
Jo men visst, om en dag har jag glömt det såklart.
Jag behöver bryta ett mönster helt enkelt.
Ta bort stolen kanske?

Ja så kul har min kväll varit.
M har lagat mat så det var skönt iaf.
Nu ska jag gå och pressa ur det sista ur bag-in-boxen i köket.
Jag är värd det!

Sorry för tråkig läsning idag.
Imorgon kör vi igen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0