Stekhus!

Igår var jag, mamma och mike ute på en liten söndagspromenad efter vi hade ätit lunch på Lugnet.
Jag & mamma fick tvingat med Mike på en liten promenix.
Pappa hade lägligt nog för ont i huvudet så han slapp.
Mikael följde med på villkoret att det bara skulle bli en liten runda.
Man får vara glad för det lilla så vi gick en kort promenad bort till det nybyggda området vid Göingegården.
Jag har inte varit något större fan av husen dom har byggt där men nu hade dom rest ett par nya hus precis vid vägen.
Så himla fina!
Jag & Mike blev lite kära i dom.
Synd att vi inte ska skaffa hus riktigt än.
Men drömma sig bort, det kan man och det gjorde jag.




Där hade vi kunnat STEKA varma sommardagar och ha många Barbecue partys!

Villa känns inte så långt bort längre.
Snacka om ett bevis på att man har blivit vuxen, Gosh!

För er som är i hustankar finns dessa hos http://www.boknuten.se/
Där finns också så man kan gå rundvandring i husen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0