FRÅGESTUND


Förresten om ni hjälper mig med detta så kanske jag skulle kunna ta en frågestund här om det hade varit intressant.
Lite som ett tack eller så.
Man får självklart fråga om precis vad man vill och man får också vara anonym om man vill.

Skriv eran fråga i kommentarsfältet nedan så kommer jag att svara nu det närmsta.
Eller om ni har tips på vad ni vill se här mer.
T.ex. hemma-hos-repotage eller något annat.


Kom igen, grilla mig.
Det är nu ni har chansen.


TACK för tipset om polaroidbilderna Lina!

Kommentarer
Postat av: Hulken

habida.se



Så kan man säga att man har dig och som en läsare. att man har bida som blogg man läser. så jäkla bra tycker jag att det är. kan du inte ta den? sen låter det också som ett persiskt namn

2009-01-21 @ 19:00:10
Postat av: Hulken

kan du inte lägga ut mer om drömmar du ska göra?

2009-01-21 @ 19:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0