Johannis!!


Johanna, vet inte om du läser bloggen där borta i Miami.
Om inte så ser du detta när du är hemma igen.
Vill bara säga att jag hittade William på Wikipedia idag.
Det är där jag också ska vara en vacker dag.
Ska bara komma på med vilken metod.
Har kommit på att det är skit ballt så det kan du ju hälsa honom.
Ja alltså att det är coolt att vara med där.
Ja du fattar.
Jaja hälsa wikipedia-willi och hoppas ni har det FAB over there.

Förresten, har funderat på att kanske länka till honom här på sidan så han kan få lite läsare från mig.
Så kan ju han kanske länka till mig som ett utbyte eller något?
Man skulle kunna likna det med en win-win situation.
William, ta dig en funderare på det.


Hey, That's what friends are for!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0