Twiggy Frostbite

För längesen var just det här bandet Twiggy Frostbite med i något konstigt program på tv4 som
Daniel Breitholtz var med och hade.
Han kollade upp nya musikaliska talanger i Sverige.

Jag såg då det programmet och fastnade för denna låten.
Och vad händer nu?

Jo nu har jag hört den 3gånger på P3.
Kände igen den och förstod inte varför jag kunde texten i och med att låten var en nykomling?
Men nu har mina hjärnceller gått på högvarv i 1vecka och äntligen fick vi resultat.
Och det är inte alltid kan jag säga.
2 poäng till mig, YES!


Här får ni därför en sjukt bra låt.

Twiggy Frostbite - Heroes


Känner mig 1 0 0 % säker när jag säger att det inte är sista gången vi hör från dom
Vad tror ni?


Debutalbumet släpps den 18:e februari.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0