världens bästa vänner!

Det är sant.
Jag har verkligen världens bästa vänner.
Gång på gång får jag det bekräftat.

Verkar som att mina nära & kära har tagit mitt inlägg jag skrev lite tidigare i veckan om att allt var grått & trist på största allvar.
Jag är absolut inte låg eller deprimerad.
Jag är en människa som gillar att gnälla men deprimerad blir jag inte i första taget.
Att gnälla är en del av mitt välmående.
Låter sjukt men jag mår bra av att gnälla.
Jag lever loppan varje dag.
Varje dag skrattar jag minst 20gånger, även när jag har mina huvudvärksdagar.
Finns alltid något att skratta åt.


I alla fall.
Sofia min vän kom hem från Åre idag.
Hon kom in på jobbet för att lämna lite skidgrejer som hon hade lånat till resan.
Hon hade läst min blogg och kom för att uppmuntra.
Finns många sätt att muntra upp lilla mig på men hon hade prickat in helt sjukt rätt.
Hon kom med en fin rosa påse som det stod Carpe Diem på.
I påsen låg det alla mina favvogodisar vilket innebär en massa saltlakrits och så hade hon toppat påsen med en kall cola.

Sofia, du är den bästa vännen man kan tänka sig.
Jag har haft världens kalas på jobbet med alla dessa godisar och grejer.
You made my day!!

Jag förstår nog inte riktigt att folk läser och tolkar det jag skriver.
När jag skriver tänker jag ju bara själv på hur jag menar och inte alls på hur det kan uppfattas.

Så med detta inlägg ville jag bara förutom att säga att jag har världens bästa vänner också säga att jag är världens lyckligaste och att jag mår hur bra som helst.

Nu ska jag fira helg som aldrig förr med några tjejkompisar hos Johanna.

Trevlig fredag mina vänner!






Detta skulle publicerats för flera flera timmar sen men då funkade det inte.
Kom precis hem från Johanna.
Har haft så mysigt och ätit god mat och druckit gott vin.

Nu är det läggdags.
Godnatt kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0