vi firar måndag!

Ikväll har vi firat.
Vi har firat med kräftpasta, champagne & rödvin.
Världens bästa måndag skulle man kunna säga.
Inga konstigheter alls.

Vad har vi firat då?
Jo, Sofia har fått en riktigt bra praktikplats.
Eller jag kan inte riktigt vad det heter men något sånt är det.
Hon ska vara på en mycket bra reklambyrå här i Varberg.
Så när jag fick reda på det idag så bestämde vi att vi skulle fira.
Jag fixade ihop lite käk och champagnen var kyld, Perfect!


Sofia var värd några tulpaner!




Klas & Sofia






Kom ihåg, det finns ALLTID något att fira!


Jag har haft en ljuvlig måndag.
Har precis duschat så nu blir det sängen nästa för mig.

Godnatt vänner!




Kommentarer
Postat av: sofia

för alla er som inte redan visste det, så är dessa två pärlor två helt underbara vänner, som alltid finns där och ställer upp för en, oavsett. är så tacksam att ni kan glädjas så för någon annan. Lycka är att ha såna underbara vänner. tack för allt! pussar kramar sofia

2009-01-27 @ 09:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0