Tonight I'm gonna have myself a real good time



Ikväll blir det häng med den här damen!

Fick det här messet innan.

Hej Babe!
Tänkte att du ska komma till mig  på jobbet och sen där ifrån efter ett glas vin kanske gå vidare till baren för att skratta prata å bara ha kul!
Innan dess ska du vara för dig själv, äta något gott, duscha och spa:a dig själv!
Sånt behöver du!
Sen kommer du ner snygg & fräsch till mig vid 21.
Är de ok fröken?
Puss




Jag har sagt detta många gånger och ni börjar nog nu faktiskt förstå att jag verkligen har VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER!
Sofia, jag gör som du säger!
Nu ska jag spa:a och ta ett glas rött.
Sen blir det en sen after work med Sofia.
Så mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0