ut med skiten

 

Jag har haft ett jäkla hallå med min visdomstand nu ett bra tag.

Alla i min omgivning har nog fått höra om den men pga min tandläkarskräck så har jag väntat med att kolla upp den in i det sista.

Idag fick jag en akuttid på lunchen.

Efter 2min hos tandläkaren sa hon:

Näää, du den där tanden får vi allt ta bort.

Va? Nu? Vadå med detsamma?
Vadå räcker det inte om ni spolar rent den?

Jag började så klart gråta.
Ja är det någonstans jag gråter så är det hos tandläkaren.

Men jag gjorde det!

Allt var frid & fröjd tills bedövningen började släppa.
Nu är det helt jävla outhärdligt.
Jag har nog nästan inte varit med om värre.
Det värker något så in i ........
och värken går ända upp i huvudet.


Är det inte det ena så är det fan det andra.

Nu avlider jag nog snart.

Hej så länge!

 


Kommentarer
Postat av: johanna

Urch baby, men då är det ju antagligen den som har gjort dig sjuk..Fy fan!Skönt att den är ute nu iaf!!

2009-10-14 @ 18:52:04
URL: http://johannahenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0