hej oktober!

 

Torsdag idag.

Yeey!

Har precis varit med lillsis på Vagabonds utförsäljning.
Hittade ett par riktiga Ida-stövlar.
Är ruskigt nöjd med mitt inköp!
Dom hade sååå mycket fint.
Inte alls som en vanlig utförsäljning så ni får åka förbi och kolla.

Lillsis är hemma på en liten visit från Norge så det är bäst att passa på att umgås lite.
Ska vara på Lugnet hela kvällen hade jag tänkt.
M är och tränar så han kommer lite senare.
Nu blir det strax kvällsmat här.
Jag ska ha sushi och dom andra Stanton's.
GOTT!

Det är min duktiga kusin Ludvig som har målat Vagabond väggen bakom.

Han har verkligen talang!


 


Kommentarer
Postat av: A

Vart kommer sjalen/halsduken ifrån?

Jättefin!!

2009-10-01 @ 19:40:02
Postat av: A

Vart kommer sjalen ifrån?

Jättefin!

2009-10-01 @ 19:40:59
Postat av: Ida

A: Tack!

den kommer från MQ!

Köpte den i Stockholm förra hösten.

Ett tips är att du hör med Johanna (http://johannahenrysson.blogg.se) om den fortfarande går att få tag på.

Lycka till!

2009-10-01 @ 19:57:20
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0