fest i fyran!


Vi skulle ju bara svängt förbi Karolina en sväng innan vi mötte upp Emelie & Ludvig men det sistnämnda blev inställt så det blev en helkväll hos Karolina.
Innan vi åkte bort till henne hade jag sagt till M att det inte alls bara skulle vara tjejer.

Ooops.
Slutade med att M var på fest med 7 tjejer.
Lucky him!!!


Vi (inklusive M) hade en mycket trevlig kväll och Karolinas nya lägenhet var riktigt fin.
Den kvinnan nöjer sig inte med vad som helst.
Hon har skaffat sig en 4:a mitt i studenttider.
GOD JOB!

Vi avslutade kvällen på Red Room som spelade flera Håkan låtar så jag var lycklig!









TACK Karolina för en bra fest med fina shots!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Tack själv vännen!

2009-10-19 @ 22:10:04
URL: http://karolinacecilia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hallå här missade man något, det ser jag juh=(

2009-10-20 @ 14:39:18
URL: http://johannahenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0