ny kompis!



Jag har skaffat ny telefon.

Ja i min bransch bör man hålla sig uppdaterad så nu var det dags att byta igen.

Min nya kompis heter HTC HERO.

Har självklart min mail & kalender synkad i den men det bästa är ändå Spotify.

Det är ju helt grymt!!
Har alla mina spellistor i telefonen så nu kan jag snart skeppa ipoden.


Nu när jag ligger i hårdträning kan jag även lägga upp mina egna träningsprogram.

Funderar ni på ny telefon så är mitt tips
 HTC HERO eller HTC MAGIC.
Finns tusentals häftiga applikationer att ladda ner så telefonen blir personlig då du utformar den helt själv.

Har aldrig varit med om en häftigare telefon.
Ni måste bara testa den!



Kommentarer
Postat av: C

Jag har så himla dålig erfarenhet med HTC mobiler.. Hoppas att din e bättre än min :)

2009-10-06 @ 08:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0