svettigt

 

igår var jag inte fräck.

fy fan.

Låg som ett utsketet päron från det att jag kom hem från jobbet tills det att John Blund kom och tog mig in i den svettigaste natten i mannaminne.

Någonstans där mitt i natten tog jag mig till soffan.
När M kom och väckte mig där imorse så kändes det som att min kropp hade gått och fyllt 90år.
Med andra ord var det tungt att gå upp imorse.

Är nöjd över att jag klarade av dagen på jobbet.
Alltid något.

Ikväll vill Johanna & William ses.
Vi fyra har fantastiskt trevligt ihop och i och med att William ständigt är på resande fot så får man passa på så vi ska strax ner och möta upp dom på stan.

Äh, nu skiter vi i det här.

HAPPY FRIDAY!




Något glansiga ögon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0