en liten notis



Jag tror att jag har på gränsen till svinis.
Hoppas nästan på det så att man har gjort av den skiten.

Visste ni att man alltid har samma mängd snor i näsan?
Ja även när man är som mest förkyld så är det fortfarande samma mängd.
För mig låter det helt sinnes.
Jag har snytit mig en gång i minuten idag.
Ja ni fattar ju vilka mängder.

Herregud.

Vet inte varför men jag kände att ni borde veta detta.


Förresten.
Vi fick förfrågan om vi ville vaccinera oss mot svinis idag på jobbet.
Alltså jag har inte en aning hur jag ställer mig till det?
Ska man eller ska man inte?



Kommentarer
Postat av: johanna

otroligt intressant tycker jag=)

2009-10-12 @ 20:03:17
URL: http://johannahenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0