framtiden


Hämtat ur min inspirationsmapp "Bröllop".
Ser fram emot en stor fest om något år eller så...



Hur vill ni att eran STORA dag ska se ut?
Jag & M har pratat och planerat lite men jag har aldrig tänkt så mycket på just den dagen innan.
Eller jo visst har man tänkt men inte planerat.
Har fått för mig att många tjejer vet exakt hur dom vill ha det men jag är inte en av dom.
Det enda jag vet är att det ska vara riktigt personligt.
Regler och måsten kommer vi att slänga åt sidan just den dagen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag var en person som aldrig skulle gifta mig eller något. Har iofs inte gift mig, men vet exakt hur jag vill att bröllopet ska vara :) Det är konstigt det där hur man blir när det gäller bröllop :)

Ha en toppenbra helg!

Kram

2009-10-16 @ 19:23:15
URL: http://www.malinstenman.com
Postat av: Ida

Malin: Häftigt att du vet hur du vill ha det.

Usch jag blev nästan lite stressad nu över att jag inte vet men jag tror ändå att jag lite koll på hur det ska vara på vår stora dag.

Bjud gärna på några tips om du har några! :)



Ha en riktigt bra fredag!!



Kram

2009-10-16 @ 21:44:34
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0