BETTY'S

 

Vi har en tradition.

Två gånger om året åker vi några stycken till Borås för shopping.

På hemvägen svänger vi alltid förbi denna fantastiska butik innan vi gör det sista stoppet på ett pizzahak.




Betty's

är ett ställe som bara har helt underbara saker och jag älskar deras blommor och krukor.

Ni måste bara besöka detta ställe om ni har vägarna förbi Borås.

Här hemma har vi INGEN riktigt bra blom- & inredningsbutik.
Det saknar liksom det där lilla extra speciella.


Kanske tur att Betty's inte ligger i min stad för då vet jag var jag hade lagt min lilla lön varje månad.


Igår fick jag med mig dessa två kreationer hem och mitt hem känns som nytt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0