sassa brassa

 


Har precis kommit hem från träning på
 Friskvågen.

Behövdes verkligen idag efter en halv rolig dag på jobbet som endast innehöll krångel.
Räcker med att det är måndag, TACK.

Ska få testa en vecka innan jag förmodligen skaffar kort där.

Idag körde jag & Ida Aerobic.
Ida tyckte det gick bra vilket är helt sjukt när jag i princip höll på att bli sparkad i huvudet när dom gjorde "kick" då jag valde att gå åt helt fel håll.
Dom hade till och med "slutposer".
Min tröst är att passet har varit 5 gånger och att dessa kvinnor har varit där alla gångerna.
Låt mig tro att dom har varit där alla gångerna i alla fall.
Om 5 gånger sparkar jag också HÖGT!


Min lååånga 3 månaders förkylning känns på väg bort så nu kör vi.

Hör av er om ni vill med någon dag för nu blir det hårdträning!


Nu ska jag slänga mig in i duschen.
Sen blir det kvällsmat.
M är och snickrar på vårt hus så han kommer nog lagom till Anna Anka.





Kommentarer
Postat av: caroline

Jag såg la dig titta in i spinninglokalen innan, ja satt längst fram precis vid fönstret =)

2009-09-28 @ 19:59:44
URL: http://casparson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0