planerna inför helgen

 

På fredag ska jag & M ha myskväll.
Han har bestämt att vi ska göra hemmagjord pizza och så får det bli.
Ska upp till Borås tidigt på lördag morgon för lite shopping också så det passar utmärkt med hemmakväll.



På lördag ska M på fotbollsfest så jag ska nog passa på att dra en utgång.
Mitt partyhumör känns stadigt men inte mina vänners.
Där verkar det ha avtagit.
SÅ TRÅK

Hoppas på att få med mig någon.
Du kanske??
Hör av er om ni är på!





Sofia
, nu skulle du ha varit hemma.
Du hade aldrig bangat.
Det vet jag.
Saknar dig!




Kommentarer
Postat av: sofia

tusan också nu fick du mig att fälla en tår, har jag ju inte gjort på denna resa än ju! vet inte hur många gånger eller hur jag ska säg det för att du ska förstå vilken vän jag tycker du är. så glad att ha funnit dig mitt lilla hjärta=) önskar så jag fick visa dig allt här! om du ser detta kanske du vill gå ut på skype? vill prata lite. saknar dig massor med och givte att jag skulle följt med dig!

puss

2009-09-23 @ 19:32:04
Postat av: mirre

faktiskt sjukt att du precis skrivet det jag skulle göra på min blogg.efterlysa en partygirl.. Insane. åkte hem från stan idag och hade megahög musik o blev sjukt sugen på att gå ut på lördag. crazyshit!

lite vin på det!ändå onsdag idag! ;)hahah

2009-09-23 @ 20:19:26
URL: http://mirre.blogg.se/
Postat av: Emma

Tyvärr åker jag och J till Stockholm i helgen och räknade in mig själv till dina vänner =) , men tror Jennifer kommer ner och hon bangar aldrig, Ha det toppen om det blir klackarna i taket!

2009-09-23 @ 20:47:45
Postat av: Ida

Emma: Tusan med, var ju så länge sen vi sågs nu.

Men Stockholm låter ju helt underbart!



Får kolla med Jen, hon brukar vara ett säkert kort!



I vilket fall får vi ses snart.

Hälsa Jimmy och ha det toppen i Stockholm!



Puss

2009-09-23 @ 20:50:03
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Jennifer

Här pratar man över mitt huvud ja!! jag kanske inte alls är ett så säkert kort alltid..:)

Men jag är faktiskt väldigt festsugen till helgen efter att ha varit i karantän i en vecka!

vi hörs ida:)

2009-09-23 @ 21:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0