hjälp mig!


Igår satt vi hemma och planerade vad vi behöver görs och köpa nu när vi snart flyttar till vårt hus.
Jag kan inte greppa att VI har köpt ett hus.
Ha,  jag & M ska flytta in i vårt alldeles egna hus.
Hur skumt låter inte det?

Ena sekunden får vi nästan panik och andra sekunden skrattar vi ihjäl oss åt det faktum att VI har köpt ett hus.

Det är ju über stort!

Nu börjar det närma sig på riktigt.
Max 2 månader kvar nu innan vi är inne så jag måste börja bestämma mig.
Det är oftast flera veckors leveranstid på möbler så det är snart dags.




Den sista Y-Stolen är min drömstol men den kommer jag inte att ha råd med på ett x antal år så dream on.
Det står alltså mellan Marseille stolen längst upp och den som är under Victoria Ghost-stolen.
Tänk er ett runt vitt bord med 4-5stolar.
Vilken stol tycker du att jag ska välja?
Eller har du kanske någon helt annnan modell att tipsa mig om?
Ni är många nu så kom igen och lämna en kommentar nu.






Kommentarer
Postat av: A

Jag är en sucker för Myran stolarna. Så de är mitt tips :)

2009-09-01 @ 21:31:55
Postat av: Ida

A: Tack A för ditt tips.

Myran stolarna är väldigt fina & klassiska.

Funkar alltid. Jag har varit lite inne på träfärgade myranstolar och kanske är jag lite inne på det igen..

Får ta och kolla upp det.

Tusen tack för ditt tips!



Kram

2009-09-01 @ 21:42:40
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: C

Tycker absolut den översta. Snyggt till vitt bord med en stor blombukett på bordet.. Den lilla touchen av trä på benen gör att det blir mer hemtrevligt, inte så stelt

2009-09-01 @ 21:58:47
Postat av: Ida

C: ja du fattar ju. Och du har så rätt med att träbenen gör det hela lite mjukare och hemtrevligare. Du verkar kunna din sak så du är varmt välkommen med fler tips! Kram

2009-09-01 @ 22:32:29
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: C

Tack så mycket :) Bara att komma med funderingar och tankar så ska jag se om jag kan hjälpa till. Alltid kul att hjälpa någon :)Kram

2009-09-03 @ 08:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0