Vi ses på stan!

 


H   A   P   P   Y                   F   R   I   D   A   Y


Först blir det fördrink hos mig vid 19.
Vi har fått med oss två till.
Ida & Emelie.
Efter fördrinken ska vi göra ställena i stan.
Om gårkvällen var bra så går kvällen som komma skall inte att sätta ord på.


Måste bara berätta.
M var så kul innan när han skrev till mig.

Va ska du och johanna hitta på??

”hoppa på baren” eller va hette det??




BARHOPPNING älskling, BARHOPPNING!




Jag & Johanna hade en hoppa-på-baren-kväll i Magaluf 2006
men det är nog sista gången jag hoppade på baren.
Nu är det bara barhoppning som gäller.
Ja ni fattar ju skillnaden!

Nu ska jag ladda med fredagsmusik innan tjejerna anländer.
En dusch också.
Så får det bli!


Vi ses ute i vimlet!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0