startklar!


Igår var jag på MVC och kollade så att allt var bra med mig och bebis.
Mig verkar det inte gå någon nöd på i alla fall. Ökar stadigt i vikt...
Men istället för att bli stressad över det tänker jag fullkomligt skita i vad vågen säger och njuta av att vara en liten "rulta".

Bebis är tydligen fixerad och ligger nu startklar vilket är bra.

Tänkte snart ta och införskaffa en väska. Den sk. bb-väskan kanske vore bra att börja förbereda lite smått snart.
Hör talas om bebisar som kommer för tidigt hela tiden så jag börjar känna mig lite stressad.
Särskilt efter den där natten vi hade på förlossningen.

Nu ska jag ha myskväll med M.
God mat och tända ljus passar bra så här på årets näst sista dag.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0