I've got mail!

 

Älskling!

Vill du gå på dejt med mig imorrn kväll?

Var?                    Syrenstigen 10

När?                   Kl 18,00-????

Hur?                   Jag fixar kräftor/räkor ( efter ditt önskemål) , någon bra hyrfilm (troligtvis svensk som du gillar), Coca-Cola (din favvo) och massor med salt lakrits(som du älskar)!!!

Önskas något annat så ska jag göra mitt yttersta för att ordna detta :)

Va sägs?


Puss



Tårar i ögonen, fjärilar i magen och så förbannat lycklig att jag kan gråta.










Kommentarer
Postat av: Madelene

Så sött! :)

2010-07-29 @ 18:50:17
URL: http://sockersott.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Gud va gulligt o romantiskt!! Håll hårt i honom;).

2010-08-01 @ 18:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0